Logo
Ford Ranger Raptor

Ford Ranger Raptor - debiut podrasowanego pickupa

Po kilku zajawkach Ford zaprezentował model Ranger Raptor. Podrasowany pickup otrzymał modyfikacje pozwalające na szaleństwa w terenie. Auto już na pierwszy rzut oka przypomina swojego większego brata F-150 Raptor.

 
Ford Ranger Raptor otrzymał dodatkowe osłony nadwozia oraz podwozia pozwalające mu na bezstresowy wjazd w bezdroża. Zawieszenie Fox oraz 17-calowe koła obute w terenowe opony BF Goodrich mają gwarantować perfekcyjna trakcję w terenie.

Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor

Za napęd nowego Raptora odpowiada dwulitrowy silnik diesla z podwójnym ładowaniem. dostarcza on kierowcy moc 210 KM oraz moment obrotowy 500 Nm. Napęd trafia za pośrednictwem 10-biegowego automatu na wszystkie koła. Do zatrzymywania tego dzikusa służy układ hamulcowy z czterema tarczami o średnicy 332 mm.

Ford Ranger Raptor został w większości opracowany przez australijski zespół marki. Pickup będzie montowany w tajlandzkiej fabryce Forda. Auto ma przede wszystkim celować w azjatyckich klientów, ale będzie dostępny globalnie. Póki co nie są znane szczegóły dystrybucji, ale powinniśmy poznać je wkrótce.
Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor

2018-02-07 - J. Kruczek

1

Komentarze do:
Ford Ranger Raptor - debiut podrasowanego pickupa

xsawierr 2018-02-07 19:39

2.0 litra i 500 nitków wróży długą bezawaryjną eksploatacje,znikomy osprzęt w postaci dwóch turbin również sama trwałość. Ciekawe czy interkulery są dwa ? Fajne auto zepsute silnikiem