Logo
Isuzu X D-Max i MU-X

Isuzu X D-Max i MU-X - prezentacja terenowych konceptów

Isuzu nie jest najpopularniejszym producentem na naszym rynku, ale zdecydowanie warto śledzić poczynania tego producenta. Tym bardziej, że tworzy on naprawdę imponujące maszyny terenowe. Przykładem mogą być dwa nowe koncepty X D-Max i MU-X mające prezentować możliwości marki.

 
Isuzu X D-Max powstał na bazie pickupa. Auto postawiono na wyczynowym zawieszeniu podnoszącym prześwit o 370 mm. To w połączeniu ze specjalnie zmodyfikowanym nadwoziem zaowocowało kątem natarcie wynoszącym 49,7 stopni oraz kątem zejścia wynoszącym 38,5 stopni.

Isuzu X D-Max i MU-X Isuzu X D-Max i MU-X

W pickupie zastosowano 3-litrowy silnik diesla sparowany z 6-biegowym automatem. Producent wykorzystał wzmocniony układ hamulcowy z przednimi tarczami w rozmiarze 390 mm i tylnymi 355 mm. Pozostałe zmiany dotyczą poszerzonego nadwozia z tylnymi mocowaniami na koła zapasowe oraz ekwipunek. Całość dopełniają 20-calowe felgi obute w 38-calowe opony Toyo.

Isuzu X D-Max i MU-X Isuzu X D-Max i MU-X
Isuzu MU-X przeszedł podobne modyfikacje. Nie licząc nadwozia SUVa i wyglądu wnętrza główną różnicą są kąty natarcia i zejścia wynoszące tu po 37,3 stopni. Isuzu X D-Max i MU-X  są nie tyle konceptami co pokazem możliwości przebudowy aut marki. Pojazdy te raczej nie trafią do sprzedaży, ale klienci wiedzą już co mogą zrobić z ich seryjnych odpowiedników.
Isuzu X D-Max i MU-X Isuzu X D-Max i MU-X

2018-08-22 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Isuzu X D-Max i MU-X - prezentacja terenowych konceptów