Mercedes G500 4×4² może siÄ™ wydawać wystarczajÄ…co szalonym samochodem. Jednak dla Jona Olssona nie ma granic szaleÅ„stwa. A raczej to on je wyznacza.
Zmiany zaszÅ‚y nie tylko w silniku. Mercedes G500 4×4² Jona może siÄ™ pochwalić jeszcze bardziej zmodyfikowanym zawieszeniem oraz typowo terenowymi oponami. Nadwozie chroniÄ… dodatkowe rurowe osÅ‚ony. PojawiÅ‚y siÄ™ także metalowe linki chroniÄ…ce szybÄ™ w przypadku dachowania.
Na dachu umieszczono bagażnik z koÅ‚ami zapasowymi oraz dodatkowym oÅ›wietleniem. Dolot powietrza do silnika otrzymaÅ‚ kanaÅ‚y prowadzÄ…ce na dach. DziÄ™ki temu możliwe jest brodzenie w gÅ‚Ä™bokiej wodzie. Mercedes G500 4×4² należący do Olssona jest prawdziwÄ… terenowÄ… bestiÄ…. Na razie nie zdradzono szczegółowych informacji na temat modyfikacji, ale wystarczy popatrzeć na to auto, aby wiedzieć, że potrafi wiele.
" Pojawiły się także metalowe linki chroniące szybę w przypadku dachowania." Nie są to linki chroniące szybę w przypadku dachowania, mają one za zadanie przyjąć uderzenie gałęzi chroniąc szybę przed wybiciem. Gałęzie prześlizgują się po linkach, a następnie po boku pojazdu.