SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 36172 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Peugeot rozpoczął testy 2008 DKR! Diesel z twin-turbo i napędem na tył - V10.pl Mobile
Logo
Peugeot 2008 DKR

Peugeot rozpoczął testy 2008 DKR! Diesel z twin-turbo i napędem na tył

Peugeot po 25 latach od ostatniego zwycięstwa na Dakarze wraca do rywalizacji. O tym wszyscy kibice rajdów na świecie już wiedzą.

Nowe auto francuskiej marki będzie ciekawą konstrukcją. Jest to tylnonapędówka, która będzie musiała stoczyć bój z samochodami 4x4 typu MINI czy Toyota. Ostatni raz samochód z napędem na jedną oś wygrał w 2000 roku. Było to buggy, zbudowane przez słynnego Jeana-Louisa Schlessera.

Peugeot 2008 DKR Peugeot 2008 DKR

Ruszyły testy nowego samochodu - w środkowej Francji jeździł nim Carlos Sainz, który będzie kierowcą obok Stephane'a Peterhansela oraz Cyrila Despresa.

"Kiedy myśli się o rajdach terenowych, najważniejsze pytanie to z jakim napędem jeździć - na dwa czy cztery koła. Po postawieniu wielu pytań zdecydowaliśmy się na napęd na jedną oś. Daje to wiele zysków." - powiedział Bruno Famin, stojący na czele zespołu.
Peugeot 2008 DKR Peugeot 2008 DKR
Plusy samochodu z napędem na jedną oś? Zdaniem menedżera projektu, Jeana-Christophe'a Palliera to np. możliwość automatycznej zmiany ciśnienia opon, co daje dużą przewagę nad autami 4x4 na wydmach. Kierowcy takich aut muszą "ręcznie" spuszczać powietrze, zatrzymując się.
Peugeot 2008 DKR Peugeot 2008 DKR
Auto Peugeota będzie też lżejsze od konkurencji. Będzie miało również większe koła i zwiększy się dzięki temu wysokość zawieszenia. Silnik został zamontowany centralnie - będzie to diesel V6 twin-turbo, dysponujący mocą 340KM.

2014-07-03 - P. Krupka

0

Komentarze do:
Peugeot rozpoczął testy 2008 DKR! Diesel z twin-turbo i napędem na tył